כנס ראשון לטיפול בהיפרגליקמיה באשפוז | הקמת פורום “היפרגליקמיה באשפוז”
אודיטוריום בית חולים גהה, ר"ח ז'בוטינסקי, פתח תקווה | 29.3.2016
אודיטוריום בית חולים גהה, ר"ח ז'בוטינסקי, פתח תקווה | 29.3.2016
המפגש של הפורום לסרטן בלוטת התריס יתקיים ב-20.3.2016 במרכז רפואי תל אביב-סוראסקי.
עריכה משותפת של ד״ר שגית זולוטוב (חברת האגודה האנדוקרינולוגית) ופרופ׳ גיל זיו.
אנא שלחו את השמות עד לראשון במרץ 2016.
הכינוס השנתי יערך ב"לאונרדו סיטי טאואר" רמת גן, ב- 18/11/15.
נותנות החסות לאיגוד:
ניתן להשתמש בחצי המקלדת ובמקש Esc לפתיחה וסגירה.
באתר זה תוכלו למצוא מידע רב אשר חלקו זמין לחברי אגודה רשומים
תהליך ההרשמה מתבצע באמצעות טופס מתאים באתר
הכניסה לאתר מותרת אך ורק לרופאים/ות בעלי רישיון לעסוק ברפואה בישראל
ו/או בעלי רישיון לעסוק ברוקחות ו/או אדם הנמנה על צוות רפואי או מחקר ביו-רפואי.

